چگونه سالم زندگی کنیم

 1-     زندگی ایده آل خود را طراحی کنید. زندگی ایده آل شما چیست؟ آن را طراحی کنید. ابتدا، زندگی خود را از طریق چرخ زندگی ارزیابی کنید. سپس از خود بپرسید برای داشتن یک زندگی ۱۰/۱۰ چه چیزی لازم است. چه زندگی ای است که شما را از شادی فریاد می زند؟ هیچ محدودیتی در زندگی وجود ندارد - فقط آنهایی که برای خود تعیین می کنید!آموزش پایتون

2-   اهداف خود را تعیین کنید. پس از طراحی زندگی ایده آل خود، اهداف 5 ساله، 3 ساله و 1 ساله خود را تعیین کنید. هرچه دقیق تر باشند، بهتر است!

  3-    برای اهداف و رویاهای خود اقدام کنید. برای اهداف خود یک برنامه عملیاتی ایجاد کنید و روی آن کار کنید!

4-     لیست سطلی خود را ایجاد کنید، که لیستی از کارهایی است که قبل از مرگ باید انجام دهید. سپس، برای دستیابی به آنها از آنجا خارج شوید.

5-     کارها را به خاطر انجام آنها انجام ندهید. همیشه کاری را که انجام می‌دهید ارزیابی کنید و فقط در صورتی این کار را انجام دهید که معنایی پشت آنها باشد. از ترک چیزهایی که در مسیر شما نیستند نترسید.

6-      کارهایی را که دوست دارید انجام دهید زیرا زندگی برای انجام هر کار دیگری ارزشمندتر از آن است. اگر از چیزی لذت نمی برید، آن را انجام ندهید. وقت و انرژی خود را صرف چیزهایی کنید که باعث رضایت و شادی شما می شود.

   7-   اشتیاق خود را در زندگی کشف کنید. چه چیزی شما را به آتش می کشد؟ بیرون بروید تا بفهمید چه کاری را دوست دارید انجام دهید. بخوانید: چگونه بفهمیم می‌خواهی در زندگی چه کاری انجام دهی؟

      اشتیاق خود را به یک حرفه تمام عیار تبدیل کنید. سپس، شروع به پیگیری آن کنید. در شغلی که نسبت به آن بی علاقگی هستید کار نکنید. زمانی که برای انجام تمام وقت آماده بودید کار خود را رها کنید. بخوانید: چگونه اشتیاق خود را دنبال کنیم (سریال)پکیج آموزش اندروید

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد