مسائل و مشکلات ازدواج

الگوهای ارتباطی مضر می تواند به یک عادت تبدیل شود و تنها راه اصلاح آنها تلاش آگاهانه برای بهبود است. کم کم می توانید روش های سالم برقراری ارتباط را بیاموزید که به طور مساوی رابطه و افراد را تقویت می کند.کابینت دارو

عدم توجه

انسان ها موجوداتی اجتماعی هستند و مشتاقانه جویای توجه دیگران، به ویژه نزدیک ترین افراد به خود هستند.

 

هر ازدواجی، به مرور زمان، از یک مشکل مشترک رابطه رنج می برد، «عدم توجه»، جایی که یک زوج، خواسته یا ناخواسته، توجه خود را به جنبه های دیگر زندگی خود هدایت می کنند.

 

عدم توجه، ترکیب شیمیایی ازدواج را تغییر می‌دهد، که باعث می‌شود یکی یا همسر به اقدام و واکنش افراطی برانگیزد. این مشکل در ازدواج، اگر به درستی با آن برخورد نشود، می تواند از کنترل خارج شود.

 

راه حل: قبل از هر چیز به صحبت های شریک زندگی خود گوش دهید. همچنین می‌توانید فعالیت‌های یک زوج مانند رقصیدن یا پیاده‌روی را انجام دهید، که می‌تواند به شما کمک کند به شیوه‌ای تازه و با طراوت به یکدیگر توجه کنید. می تواند به شما کمک کند سر و صدای زندگی روزمره را کاهش دهید و واقعاً روی یکدیگر تمرکز کنید.

مسائل مالی

هیچ چیز نمی تواند ازدواج را سریعتر از پول خراب کند. اگر حساب مشترک باز می کنید یا به طور جداگانه به امور مالی خود رسیدگی می کنید، در ازدواج خود با مشکلات مالی مواجه خواهید شد. ضروری است که در مورد مسائل مالی به عنوان یک زوج به طور آشکار صحبت کنید.

راه حل: مسائل مالی می تواند یک موضوع حساس باشد و زوجین باید با دقت در مورد این مشکلات صحبت کنند. سعی کنید برنامه ای داشته باشید که اهداف مالی مشترک شما را برآورده کند. همچنین، سعی کنید در صورت انحراف شخصی از برنامه، مطمئن شوید که انگیزه به طور آشکار مورد بحث قرار می گیرد.شروع تغذیه سالم

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد