راه های آسان برای اینکه یک پدر و مادر فوق العاده باشید

ما توصیه های مورد علاقه خود را از هیئت مشاوران خود در یک مقاله برجسته جمع آوری کرده ایم که تأثیر عمیقی بر کل خانواده شما خواهد داشت.نرم افزار مناسب رایانه شخصی

محدودیت های هوشمند را تنظیم کنید

مسئولیت را بر عهده بگیرید. کودکان هوس محدودیت هایی دارند که به آنها کمک می کند دنیایی اغلب گیج کننده را درک و مدیریت کنند. عشق خود را با تعیین مرزها نشان دهید تا فرزندانتان بتوانند با خیال راحت علایق خود را کشف و کشف کنند.

بال های فرزندتان را نبندید. ماموریت کودک نوپای شما در زندگی کسب استقلال است. بنابراین وقتی او از نظر رشدی قادر به کنار گذاشتن اسباب‌بازی‌هایش، پاک کردن بشقاب از روی میز و لباس پوشیدن خود است، به او اجازه دهید. مسئولیت دادن به کودک برای عزت نفس او (و سلامت عقل شما!) خوب است.

سعی نکنید همه چیز را درست کنید. به بچه های جوان فرصت دهید تا راه حل های خودشان را پیدا کنند. وقتی با عشق به ناامیدی های جزئی کودک بدون عجله برای نجات او اذعان می کنید، به او اتکا به نفس و انعطاف پذیری را می آموزید.

به یاد داشته باشید که انضباط تنبیه نیست. اعمال محدودیت ها در واقع به این معناست که به بچه ها یاد بدهیم چگونه در دنیا رفتار کنند و به آنها کمک کنیم تا با مهارت، مراقب و کنترل شوند.

نبردهای خود را انتخاب کنید بچه ها نمی توانند قوانین زیادی را بدون خاموش کردن کامل جذب کنند. بحث کردن در مورد چیزهای کوچک مانند انتخاب های مد و گاه به گاه زبان های کوچک را فراموش کنید. روی چیزهایی تمرکز کنید که واقعاً مهم هستند - این به معنای عدم کتک زدن، صحبت های بی ادبانه یا دروغ گفتن است.

زمان با کیفیت خود را ایجاد کنید

با فرزندان خود بازی کنید. بگذارید آنها فعالیت را انتخاب کنند و نگران قوانین نباشید. فقط با جریان بروید و از آن لذت ببرید. اسم بازی همینه

هر روز با هم کتاب بخوانید. وقتی او تازه متولد شده است شروع کنید. نوزادان عاشق گوش دادن به صدای والدین خود هستند. در آغوش گرفتن با کودک و کتاب، یک تجربه پیوند عالی است که او را برای یک عمر مطالعه آماده می کند.نکات مشترک اندروید و آیفون

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد