تکنولوژی آینده

در آینده ای دورتر، این فناوری می تواند برای تولید برخی از مؤثرترین سپرها و زره های بدن که جهان تا کنون دیده است، مورد استفاده قرار گیرد. با این حال، هنوز هم احتمال آسیب دیدن توسط امواج ضربه ای ناشی از پرتابه ها و انفجارهای بزرگ وجود دارد.ویژگی های ضروری اندروید

 Femtoengineering اکنون امکان پذیر است

در سال 2100، اخیراً فناوری در مقیاس چهار میلیاردم متر ظاهر شده است. این سه مرتبه کوچکتر از پیکوتکنولوژی و شش مرتبه قدر کوچکتر از فناوری نانو است.

 

مهندسی در این مقیاس شامل کار مستقیم با بهترین ساختارهای شناخته شده ماده مانند کوارک ها و ریسمان ها برای دستکاری خواص اتم ها است. این پیشرفت گامی بیشتر به سوی انتقال از راه دور اشیاء قابل مشاهده با چشم غیر مسلح است. پیشرفت های قابل توجهی در تولید میدان نیرو در حال حاضر از این فناوری حاصل شده است. و تحولات مربوط به ضد جاذبه نیز ممکن است از آن بهره مند شود.

حوزه دیگری که شاهد پیشرفت بزرگی خواهد بود، فناوری مواد است. فلزاتی تولید خواهند شد که قادر به تحمل فشار و حرارت بسیار زیاد هستند. به عنوان مثال، ما می‌توانیم کاوشگرهایی بسازیم که قادر به سفر به خورشید و ماشین‌های تونل‌زنی هستند که می‌توانند به پوسته زمین در لایه‌های ماگما در زیر نفوذ کنند. در درازمدت، این توسعه راه را برای کشتی‌های بین‌ستاره‌ای هموار می‌کند که می‌توانند در برابر نیروهای عظیمی که در سفر با سرعت نور دخیل هستند مقاومت کنند.

مواد عجیب‌تر دیگری از جمله فلزات شفاف، فلزات بسیار درخشان، سطوح بدون اصطکاک و ساختارهای بسیار متراکم اما بسیار سبک در حال ممکن شدن هستند. مانند بسیاری از حوزه‌های علم، مهندسی فمتو توسط هوش مصنوعی پیشرفته هدایت می‌شود که اکنون تریلیون‌ها تریلیون بار قوی‌تر از هوش انسانی هستند.

علاوه بر این، این فناوری نانوربات‌های خود-تکثیر شونده را قادر می‌سازد تا جایگزین هر نوع ماده قابل تصور (از جمله موجودات بیولوژیکی) شوند و نسبتاً سریع در هر منطقه پخش شوند. این یک روش موثر برای القای هر محیطی با کامپوترنیوم است، که نوعی ماده قابل برنامه ریزی است که می تواند محاسبات را انجام دهد و کاربران می توانند به صورت بی سیم آن را کنترل کنند.نکات خرید گوشی هوشمند

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد