برنامه پول ساز در سال 2022

هر کاربر به طور متوسط ​​هر روز 4 ساعت و 30 دقیقه را با گوشی صرف می کند. در حالی که می‌ توان این زمان را صرف مرور رسانه ‌های اجتماعی و سایت ‌های خبری کرد، در عوض می ‌توان مقداری از وقت را صرف در آمد زایی کردتازه ها در زمینه های مختلف زندگی

1. Dosh

بهترین برای کسب وجه نقد از طریق کارت های پیوندی شما.

Dosh یک برنامه بازگشت نقدی است که هر بار که با کارت‌های مرتبط خود خرید می‌کنید یا غذا می‌خورید، پول نقد را در فروشگاه‌ها یا رستوران‌های خاص پس می‌دهد.

دوش به شما کمک می‌کند در حین پرداخت هزینه خرید، غذاخوری و مسافرت، درآمد کسب کنید. شما فقط باید برنامه را دانلود کنید، ثبت نام کنید و کارت خود را پیوند دهید. بازگشت نقدی که به دست می آورید به طور خودکار در کیف پول شما جمع می شود.

ویژگی های کلیدی:

  • حواله بانکی - این امکان را به شما می دهد تا زمانی که مبلغ بازگشت نقدی 25 دلار یا بیشتر است، به حساب بانکی خود یا از طریق PayPal انتقال نقد دهید.
  • کسب درآمد از سوخت - اگر ماشین دارید، هر بار که باک ماشین خود را پر می کنید، به راحتی می توانید پول نقد خوبی دریافت کنید.

طرفداران:

پس از اینکه اولین کارت اعتباری خود را با برنامه پیوند دادید، به طور خودکار 5 دلار در کیف پول شما به شما پاداش می دهد.

در خریدهای درون فروشگاهی مقدار زیادی پول نقد ارائه می دهد.

Dosh یک جایزه ارجاع 5 دلاری ارائه می دهد.

2. StepBet

بهترین برای کسب پاداش بر اساس مراحلی که روزانه طی می کنید.

StepBet یک برنامه تناسب اندام است که به شما امکان می دهد اهداف شخصی تعیین کنید و برای رسیدن به آن اهداف پاداش دریافت کنید. همچنین شما را تشویق می‌کند که قدم‌های بیشتری را به‌طور منظم راه بروید و در حین انجام آن کسب درآمد کنید. این برنامه تاریخچه شما را ردیابی می کند تا تعداد قدم هایی را که باید طی کنید تعیین کند.یادگیری آسان گرامر

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد