معرفی فیلم کمدی

در انتظار گافمن (1996)

فیلم

کمدی

مردم می گویند، "تو باید دلقک کلاس بودی." و من می گویم: «نه، نبودم. اما من کنار دلقک کلاس نشستم و او را مطالعه کردم.»

 کارگردان: کریستوفر گست

 بازیگران: کریستوفر گست، یوجین لوی، کاترین اوهارا

 کریستوفر مهمان به عنوان تبرزن نایجل تافنل، بخشی از موفقیت همیشگی This Is Spinal Tap بود. اما او باتوم ساخت فیلم را نیز بر عهده گرفت و به کارگردانی شاهکارهای بداهه موقعیتی مانند بهترین نمایش، برای توجه شما و این فیلم ادامه داد. بازیگران فوق‌العاده اعضای یک جامعه شهری کوچک و آماتور-دراماتیک امید خود را به بازدید از یک منتقد بزرگ بسته‌اند، اگرچه متأسفانه آنچه که او از مسابقه نمایش «قرمز، سفید و بلین» خواهد ساخت، برای همه روشن است. . اغلب دردناک، گاهی تکان دهنده، اغلب خنده دار، لذتی عجیب و ادای احترام به جاه طلبی خودفریبانه در همه جا است.


مدرسه راک (2003)

فیلم

کمدی

رفیق، من با تکان دادن به جامعه خدمت می کنم. من آنجا در خط مقدم هستم و با موسیقی خود مردم را آزاد می کنم. گهواره رفتن در پارک نیست، خانم.

 

کارگردان: ریچارد لینکلیتر

 

بازیگران: جک بلک، مایک وایت

 

جک بلک در این داستان ضعیف در مورد یک نوازنده مبارز است که به عنوان یک معلم جایگزین ظاهر می شود و در صورت عدم تناسب برای رقابت در یک نبرد گروه ها، در نهایت مربی کلاسی می شود. مطمئناً، این بازتاب Sister Act 2 است، اما فیلم ریچارد لینکلیتر تا حد زیادی اصطلاح "سروران" را تعریف می کند. این کشتی بر روی موجی از تک لاینرهای پین مانند، ریفاژ سنگین ثابت و اجراهای زشت از بازیگران جوان حرکت می کند.

Popstar: Never Stop Never Stop 2016

فیلم

کمدی

از زمانی که به دنیا آمدم، دوپینگ بودم.»

 

کارگردان: آکیوا شافر، یورما تاکون

 

بازیگران: اندی سمبرگ، جورما تاکونه، آکیوا شافر

مانند Spinal Tap on Adderall، لمپن مایل در دقیقه The Lonely Island از ستارگان پاپ مدرن و منیت آنها، و در مورد هنرمند انفرادی که به سرعت محو می شود، Conner4Real (اندی سامبرگ)، 30 نفری که اطراف خود دارند تا آنها را جلوه دهند

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد